Zaki Akyku's!
Bonjour Fellas!



Ssup People , now you're already entering to my World!


Navigate!

Diary About Links

Shout here!



Credit Section!


Re-edit by : MrsYaya
Template made by : MohaAre-Qil
Header by : Adawiyah
Edit By :Sarah Leana
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Weekends :)

2.2.2013 :)
Assalammualaikum everyone :)
korang ape khabar, sihat? hari ini aku terperap je kt hostel aku nie, xg mana-mana dan sungguh bosan haha :D sbb xtau nk buat apa, ingat petang td nk g training parkour tp tetibe rasa malas pulak..haha biasa la kn manusia :P btw hari ini aku abiskan masa aku dgn watching muviee and youtube je. Sesetengah org kalo bosan die org akan main game but, im not like that. aku xsuke main game :P haha. yeah itu lah aku :) okay lah maybe itu je yg aku nk luah kn and xde apa-apa lg. hehe :) enjoy your life bye~
-Zaki Akyku-


0 Blacky Whitie!